Popcorn jest jednym z najpopularniejszych wyrobów spożywczych, w tym szczególnie wśród dzieci i młodzieży. Jest to produkt, który umila wieczory, oglądanie telewizji, imprezy, itp. Stąd też osoby sprzedające popcorn cieszą się popularnością swoich stanowisk pracy, porównywalną z popularnością produktu, który sprzedają. Rzecz jasna w pewnych sytuacjach jest to praca sezonowa, wykonywana jedynie latem. Nierzadko jednak sprzedaż popcornu odbywa się także cały rok. Postęp technologiczny sprawia, że sprzedawcy popcornu wyposażają swoje stanowiska pracy w urządzenia elektroniczne, usprawniające obsługę klienta, dzięki czemu można liczyć na znaczący wzrost dochodów.
Przykładem takich urządzeń mogą być drukarki fiskalne. Jak wiadomo, są one obowiązkowe dla bardzo wielu rodzajów działalności gospodarczej, w tym także w handlu. Dlatego też osoby handlujące popcornem również są obowiązane takie urządzenia posiadać.
Dzięki wyposażeniu stanowiska pracy w drukarki fiskalne, sprzedawcy popcornu nie tylko szybciej obsługują poszczególnych klientów (co sprawia, że mogą obsłużyć większą ich liczbę), ale również mogą liczyć na ograniczenie ryzyka pomyłki. Czasami pomyłki w rozliczaniu z klientem mogą być bardzo kosztowne, i to nie tylko w znaczeniu czysto finansowym. Urządzenia elektroniczne, o których mowa, są stworzone, aby takich pomyłek unikać, będąc urządzeniami nieomylnymi w liczeniu.
Kolejną korzyścią z wykorzystywania urządzeń takich jak drukarki fiskalne jest fakt zdobywania zaufania wśród klientów. Sprzedawcy popcornu bardzo często muszą konkurować o klienta, zaś zaufanie z ich strony jest jednym z aspektów przyczyniających się do zwiększenia dochodów.
Popcorn jest sprzedawany w takich miejscach jak parki, place zabaw, wesołe miasteczka, itp. Wszędzie tam, gdzie bawią się dzieci, przebywając tam z dorosłymi. W takich miejscach klientów nigdy nie brakuje. Nie można jednak zapominać, że popcorn jest także sprzedawany w dzisiejszych czasach w kinach, gdzie cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony oglądających filmy. Dlatego prywatni sprzedawcy tego przysmaku muszą się bardzo starać, aby podołać konkurencji.