Branża sportowa
Jeśli Twoja firma ma powiązania z branżą sportową, wybierz produkty, które zadowolą fanów aktywności fizycznej. Mogą to być napoje – woda, soki lub nektary, a także herbaty liściaste lub zwykłe w saszetkach. Na opakowaniach produktów umieść logo i nazwę firmy. W takim przypadku słodycze reklamowe nie są wskazane. Sportowcy raczej dbają o linię i prowadzą zdrowy tryb życia.
Branża dziecięca
W tym przypadku masz duże możliwości. Dzieci uwielbiają smakołyki, dlatego zdecyduj się na słodycze reklamowe w różnej postaci i smakach. Mogą to być m.in. cukierki, landrynki, draże, lizaki, krówki, ciasteczka lub pierniczki. Opakowania powinny być kolorowe, dzięki temu zwrócą uwagę dzieci. Możesz zdecydować się także na soki owocowe – najlepiej w plastikowych lub kartonowych opakowaniach. Te szklane mogą być dla nich zbyt niebezpieczne. Inne popularne wśród dzieci smakołyki to czekolady, batony, żelki w kształcie misia oraz gumy. Możesz także zdecydować się na zestawy składające się z kilku typów słodyczy.
Branża gastronomiczna
Jeśli Twoja firma zajmuje się działalnością gastronomiczną, sam najlepiej wiesz, jakie produkty spożywcze wykorzystać do reklamy. Możesz zdecydować się na słodycze reklamowe typu ciasteczka z wróżbą, które będą otrzymywać wszyscy klienci. Oczywiście na opakowaniu musi widnieć nazwa firmy. Dobrym rozwiązaniem jest również kupno saszetek cukru z logo firmy. Możesz także zdecydować się na listki gum miętowych, które będą podawane do posiłków lub też ciastka z nadrukiem nazwy firmy, które dodasz do kawy.